Wednesday, May 2, 2012

wordless wednesday

okay,  nk cita sikit la detik2 boleh tahan cemas yg berlaku ke atas aku hari ini. semuanya bermula apabila umy ajak teman dia pergi buat fisioterapi dekat hospital. so merempit lah kmi dua orang ke hospital dgn muka happynyaa. happy kah? happy la jugak boleh cecuci mata tgk doktot hensem. hehe. okay sila ignore part itu. then, lepas habis fisio kitorang lepak cafe. mkan2. and gerak nk balik. smpai tempat parking moto. tetiba tayar moto belakang pecah. sabar jelaa. dh la dgn panas segala. then, umy call effy our mmber mntak tlg bwak machanic dtg tukar tayar. smentara kitorang tunggu mechanic tu. ada dua org laki ni dia dok tak jauh dri kitorang. dok tunggu apa pun aku tak taw la. kitorang ignore jela dia. then, bila dua org laki ni blah. tak lma lepas tu. situasi kecoh berlaku, bilamana seorang pakcik ni kalot2 cari keta dia. katanya dia parking keta dkt situ lah apa.. then, aku dgn si umy ni dh terkejut dh. takkan keta dia hilang. dlm otak dok trbayang muka dua org laki tu. and btw, mmg aku nmpak dgn mata kepala lutut tengkok dahi smua yg laki tu naik keta tuu. memula tu tk fikir apalah ingtkn keta mamat tu. then, makcik ni dtg tnya ada nmpak tak sesapa amik keta dia lah apa. aku yg mmg nmpak ni cerita lah smua. then, di pendekkan cita kitorang hntar mkcik and pkcik tu balik umah. dia nk pi wat report smua. then, dh balik umah. aku dpt call dari mkcik tuu. ouh lupa nk ckp oleh kerana aku and umy ni seorang gadis yg sgt prihatin lagi comel. err okay, comel tu tkda kena mngena. so kitorang drop number kt mkcik tu. mna lah tawu nk kena wat kawat cam ke apa kn. tak slah mmbantu. then, mkcik tu call ckp keta dia dh dijumpaii ! aku terus lega gilaa. rupa rupanyaaa. keta dia kena trik dgn bank. sbb dh 4 bulan tak byaq. putula mka dua org lelaki tu tk mcm pecah rumah pungg. hehe :) so conclusionnya, sila lah bayar duit kereta anda supaya tak terjadi kes-kes seperti ini. hihokhihok. opss.






notakaki : disebabkan byk betol aral melintang today so plan nk pi tgk wayang terpksa di cancel.maafkan daku wahai kawan2.