Saturday, April 7, 2012

heyyaaa !

wahhh, lamanya i tak menari narikan jari di atas keyboard menaip beribu patah perkataan mngarut di belog ini. rinduuu yang amattt ! al maklum la, seminggu kena kuarantin dkt kampung dgn tujuan teman tok aku. so mmg tak ah nk menaip segala cerita ceriton ini. network coverage pun tak do. ini kan pulak line internet. seminggu tu agak mncabar jugak la. duduk rumah tgk tv je smbil khatam sebuah novel yg dibelikan emak *fuyooo eja emak pakai E. ahaks . nasib baik umah tok aku ado astro. yeayy, tahniah tok! takda la cucu comel mu ini mati kutu sgt, tapi dlm seminggu itu. aku telah bertemu dgn sesuatu yg sgt aku tak duga. mungkin inilah hikmah kenapa aku dgn senangnya menerima offer my mom suruh teman tok aku kt kmpung. rupa2 nya ada sesuatu disebalik itu yg Allah nk bg pada aku. bg aku itu adalah satu hadiah yg tak ternilai harganya. dan tak smua org dpt hadiah itu. semoga apa yg aku dh buat ini berkekalan smpai bila2. amin. ahhh, aku sgt merindui sahabat-sahabat handai yg berada nun jauh di rumah masing2. semoga mereka juga merindui ku. hehe ;)