Friday, March 2, 2012

Happy Birthday mama (:

disebabkan otak ni di muatkan dengan benda2 yg tidak berpekdah smpai full tank. aku telah pun lupa yg hari ni birthday mak aku yg tercinta lagi tersayang ni. petang td kak aku ckp hari ni birthday mama. aku trkejut jugak sbb aku tk wish apa pun. nsib baik mama pergi keja so tkda la dia terasa sgt kn. then, kak aku plan alang2 lupa nk wish so tayah wish lgi. buat2 lupa je. ptg tu my mom ckp tada sapa pun wish dia. sedih je dgr. then kak aku text ayah aku tnya balik tak this week bcoz nk clebrate birthday my mom. ayah aku ckp balik tp mybe smpai dlm kol 2. so kitorang decide celebrate dlu lah. nk tunggu kol 2 mmg tak ah en. dh msuk birthday org lain dh tu. then lepas maghrib seludup keluar rumah senyap2 tkot my mom perasan so pegi cari bakery then pergi beli pizza. riki punya riki cake kt fairy smbil mencongak duit yg ada. kitorang pun decide beli cake chocolate. my mom's fav. balik rumah terjengket jengket msuk rumah. then set smua atas meja. then suruh abg aku gi tutup elektrik kat suis utama. then my mom yg tgh khusyuk baca novel bising ah sbb tergnggu kosentrasi. then kitorang serbu bilik dia dgn sebiji kek di tgn. terharu my mom. hehe ;) then melantak pizza reramai smbil diperhati oleh Donna si kucing tu. betina rupanya dia. hihi. my mom kasi nama. comel kn? so here the pic of the birthday celebration








To my beloved mama Pn.Kuzawati bt.Ku Saad. Happy Birthday . have a blast. may Allah bless u and may you success in whatever you doing. Ma, I love you soo muchh. even dh meningkat satu lagi angka, u still young in my heart and still the beautiful women in this entire world ;) muahmuahh !