Wednesday, March 7, 2012

Welcome back Donna !

hari ni Donna si kucing akan kembali ke rumah stelah hmpir sminggu my mom bg dia dkt org lain. my dad tk suka bela kucing. renyah katanya. nk cuci taik dia la amenda. so kitorang pun decide bg Donna dkt mkcik rumah sewa my sis. hari ketiga dia berjauhan dri kitorang my sis call ckp dia tknk makan. merajuk kot. so, my mom decide nk ambik dia balik. so, nampaknya aku mmg kena mula menjinakkan diri dgn kucing la lepas ni. by the way, aku rasa nk nangis kot bila tgk my mom bg Donna dkt org lain. terus rasa rindu gila kt dia. mybe dh mula syg kot. hihi. so welcome back Donna. behave yourself okay. kalau tknak kena bg dkt org, sila berak dekat pasir yg telah disediakan eh, tkda lg berak dan kencing atas katil aku. jentik telinga kangg ! ingt bilik aku ni toilet awam ke apa. takda kompromi lg lepas ni. sekali lg je kau memerut kat bilik aku, bwak beg pakaian kau dan sila berambus dri rumah ini. jgn kau pikir aku akn mngambil kau balik*cekak pinggang smbil muka ala2 nyonya mansur gitewww !