Saturday, March 17, 2012

hari paling indah tahun ini ;)

okay, i'm sure yg penduduk SP smua tawu yg abpbh kali ni ada roadtour dekat village mall. oleh kerana itu, sehari seblum dorang dtg sini aku dah over excited gegila punya. fuhh, takleh nk tido malam tu smangat nk pi vm punya pasal. and for sure nk jumpak my Forteen jelaa. hehe. esok tu bngun seawal pukol 9, kemas rumah. cuci calat before nk pegi vm. itu adalah strategi memujuk nk pi vm okay. hehehe. then, tugas tetap aku. stalker twitter abpbh segala. lepak santai dlu kt rumah. sbb from the info i get dri hasil men-stalker dorang tak smpai lagi vm. tgh lunch dlu. then, dekat kol 12 lebih bru la aku mandi. siap2. dlm kol 2.30 bru pegi vm. and tension gilaaa pegi lambat habis dh sesi bergmbar brsama artis. ciss, bru nk gi nyendeng kt forteen. okay, vm dibanjiri oleh pelbagai jenis org. bru aku tau hnsem2 jgk bdk2 sp ni. dan hari tu jgk dh mcm reunion convent je. pusing sana sini bdk convent. senior, junior smua ada. tinggal cikgu ngan pngetua je belom join lg. hahaha. okayy, ini detik paling indah bg aku. masa najwa latif buat prsembahan. kitorang dok blakang stage. sbb rmai sgt org kt depan. then u know, tetiba dtg bodyguard ni suruh ketepi sikit. kitorang dh berkobar-kobar dh sapa la yg nk lalu ni. then, keadaan kt situ terus sesak gila. bila aaron aziz lalu depan kitorang. fuhh, dia hnsem gila okay. dia smpai tak leh jln rmai sgt org. time tu mmg tk berpeluang la nk salam. then, 10 minit pastu dia dtg balik dpn kitorang. okayy time tu keadaan dh terkawal sikit. lalu je sbelah aku, terus aku sua tgn tnpa rsa segan silu. gila kau dia sgt2 sopan. salam dua2 belah tgn okay. yang paling pnting tgn dia sgt besar dan wangi. kah3. uishh buat dosa kering jp aku kt situ. okay, bini dia sgtsgt cantik. senyum tak brhenti. tkda la buat muka annoying ke apa. sgt salute dgn bini dia. hehe ;) pengaruh aaron aziz sgtsgt besar. naik je stage smua jerit mcm org gila. kuat gila kot. haha. aku turut sama mnyumbang suara. hihi. dan lepas tu kitorang terus decide nk duduk blakang sbb kitorang yakin je akan ada je lg artis yg akn lalu kawasan tu. hehe. pergi je blakang. tgh aku bukak botol nk minum air. tetiba si forteen ni lalu depan aku. gila btol, aku terus say hye dkt ariz then dia sua tgn nk salam. tgn dh full dgn botol air, surat khabar segala. dia rela je tunggu aku tutup botol air dlu. haha, last skali salam jgk aku dgn dia. 2 kali jmpak bertekad je tknk salam. bukan mahram la apa. org dh sua tgn kn. takkan nk mnghampakan pulak. hehe. muka dia mcm nk kenal aku, tp tah la tk sure. tk sempat sembang. bodyguard muka jeles je. keja nk tarik msuk dalam je. tension je. ralit punya dok lepak blakang stage tak sedaq yg dorang dh jalan nk msuk bas. dgr je org bising bru la sedar. then terus pegi area bas. tunggu forteen lalu. tgk2 dh ada atas bas. hampeh betoi. then lambai2 jela dorang atas bas. okay, aku yakin je si ariz, izzue smua tgk aku. kah3. bajet gilaa. ariz buat love kat kitorang. wahh, melting terus kt situ. hehe. okay, izara aishah sgtsgt cantik dan kecik je orgnya. stunning tgk dia. fasha pun cntik. tp tah la aku tk minat sgt dia. lama jugak la kitorang ber-drama dekat situ smntara nk tunggu bas tu blah. hehe ;) okay, i rindu Ariz ! ahhh siot.




Notakaki : gmbar tunggu nnti rajin i upload. almaklum lah tunggu belas ehsan gmbar dri my friends ;)